Marini, E. (2016). El Bitxin de Zaachila es un atole de espuma preparado con una mezcla de pataxte blanco, cacao rojo, arroz y canela. Fundación Alfredo Harp Helú Oaxaca, Biblioteca de Investigación Juan de Córdova, Centro Cultural San Pablo.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Chicago Style (17th ed.) Citation
Marini, Elena. El Bitxin De Zaachila Es Un Atole De Espuma Preparado Con Una Mezcla De Pataxte Blanco, Cacao Rojo, Arroz Y Canela. Oaxaca, México: Fundación Alfredo Harp Helú Oaxaca, Biblioteca de Investigación Juan de Córdova, Centro Cultural San Pablo, 2016.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
MLA (9th ed.) Citation
Marini, Elena. El Bitxin De Zaachila Es Un Atole De Espuma Preparado Con Una Mezcla De Pataxte Blanco, Cacao Rojo, Arroz Y Canela. Fundación Alfredo Harp Helú Oaxaca, Biblioteca de Investigación Juan de Córdova, Centro Cultural San Pablo, 2016.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Warning: These citations may not always be 100% accurate.