Cita APA (7th ed.)
Marini, E. (2016). El Bitxin de Zaachila es un atole de espuma preparado con una mezcla de pataxte blanco, cacao rojo, arroz y canela. Fundación Alfredo Harp Helú Oaxaca, Biblioteca de Investigación Juan de Córdova, Centro Cultural San Pablo.
Cita Chicago (17th ed.)
Marini, Elena. El Bitxin De Zaachila Es Un Atole De Espuma Preparado Con Una Mezcla De Pataxte Blanco, Cacao Rojo, Arroz Y Canela. Oaxaca, México: Fundación Alfredo Harp Helú Oaxaca, Biblioteca de Investigación Juan de Córdova, Centro Cultural San Pablo, 2016.
Cita MLA (9th ed.)
Marini, Elena. El Bitxin De Zaachila Es Un Atole De Espuma Preparado Con Una Mezcla De Pataxte Blanco, Cacao Rojo, Arroz Y Canela. Fundación Alfredo Harp Helú Oaxaca, Biblioteca de Investigación Juan de Córdova, Centro Cultural San Pablo, 2016.
Atenció: Aquestes cites poden no estar 100% correctes.