Cervantes Escoto, F., & Villegas de Gante, A. (2012). La leche y los quesos artesanales en México (Primera edición.). Universidad Autónoma de Chapingo, Centro de Investigaciones Económicas, Sociales y Tecnológicas de la Agroindustria y la Agricultura : Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología : Miguel Ángel Porrúa.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Chicago-referens (17:e uppl.)
Cervantes Escoto, Fernando, och Abraham Villegas de Gante. La Leche Y Los Quesos Artesanales En México. Primera edición. México: Universidad Autónoma de Chapingo, Centro de Investigaciones Económicas, Sociales y Tecnológicas de la Agroindustria y la Agricultura : Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología : Miguel Ángel Porrúa, 2012.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
MLA-referens (9:e uppl.)
Cervantes Escoto, Fernando, och Abraham Villegas de Gante. La Leche Y Los Quesos Artesanales En México. Primera edición. Universidad Autónoma de Chapingo, Centro de Investigaciones Económicas, Sociales y Tecnológicas de la Agroindustria y la Agricultura : Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología : Miguel Ángel Porrúa, 2012.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.