Palafox, E. (1998). Las eticas del exemplum: Los castigos del rey don Sancho IV, el conde Lucanor y el libro de buen amor. Universidad Nacional Autónoma de México,Instituto de Investigaciones Filologicas :Direccion General de Asuntos del Personal Academico.
Skopiowano do schowka
Nie udało się skopiować do schowka
Cytowanie według stylu Chicago (wyd. 17)
Palafox, Eloisa. Las Eticas Del Exemplum: Los Castigos Del Rey Don Sancho IV, El Conde Lucanor Y El Libro De Buen Amor. México: Universidad Nacional Autónoma de México,Instituto de Investigaciones Filologicas :Direccion General de Asuntos del Personal Academico, 1998.
Skopiowano do schowka
Nie udało się skopiować do schowka
Cytowanie według stylu MLA (wyd. 9)
Palafox, Eloisa. Las Eticas Del Exemplum: Los Castigos Del Rey Don Sancho IV, El Conde Lucanor Y El Libro De Buen Amor. Universidad Nacional Autónoma de México,Instituto de Investigaciones Filologicas :Direccion General de Asuntos del Personal Academico, 1998.
Skopiowano do schowka
Nie udało się skopiować do schowka
Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..