Coloquio por el Bicentenario del Diario de México Facultad de Filosofía y Letras, Universidad Nacional Autónoma de México, & Martínez Luna, E. (2009). Bicentenario del Diario de México: Los albores de la cultura letrada en el México independiente, 1805-2005 (Primera edición.). Universidad Nacional Autónoma de México, Instituto de Investigaciones Filológicas.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Chicago Style (17th ed.) Citation
Coloquio por el Bicentenario del Diario de México Facultad de Filosofía y Letras, Universidad Nacional Autónoma de México, and Esther Martínez Luna. Bicentenario Del Diario De México: Los Albores De La Cultura Letrada En El México Independiente, 1805-2005. Primera edición. México: Universidad Nacional Autónoma de México, Instituto de Investigaciones Filológicas, 2009.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
MLA (9th ed.) Citation
Coloquio por el Bicentenario del Diario de México Facultad de Filosofía y Letras, Universidad Nacional Autónoma de México, and Esther Martínez Luna. Bicentenario Del Diario De México: Los Albores De La Cultura Letrada En El México Independiente, 1805-2005. Primera edición. Universidad Nacional Autónoma de México, Instituto de Investigaciones Filológicas, 2009.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Warning: These citations may not always be 100% accurate.