Comisión Nacional para el Desarrollo de los Pueblos Indígenas, Serrano Carreto, E., & Suárez Blanch, C. (2008). Indicadores básicos sobre la población indígena de México (Primera edición.). Comisión Nacional para el Desarrollo de los Pueblos Indígenas (CDI).
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
Chicago-čujuhus (17. p.)
Comisión Nacional para el Desarrollo de los Pueblos Indígenas, Enrique Serrano Carreto, juo Claudia Suárez Blanch. Indicadores Básicos Sobre La Población Indígena De México. Primera edición. México: Comisión Nacional para el Desarrollo de los Pueblos Indígenas (CDI), 2008.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
MLA-čujuhus (9. p.)
Comisión Nacional para el Desarrollo de los Pueblos Indígenas, et al. Indicadores Básicos Sobre La Población Indígena De México. Primera edición. Comisión Nacional para el Desarrollo de los Pueblos Indígenas (CDI), 2008.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.