Blass Martínez, R. (2009). La fragancia de las flores (Primera edición.). Fundación Alfredo Harp Helú Oaxaca, A.C. : Gobierno del Estado de Oaxaca, Secretaría de Cultura : Programa de Apoyo a las Culturas Municipales y Comunitarias : Consejo Nacional para la Cultura y las Artes, Culturas Populares.
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Citace podle Chicago (17th ed.)
Blass Martínez, Rufino. La Fragancia De Las Flores. Primera edición. Oaxaca, México: Fundación Alfredo Harp Helú Oaxaca, A.C. : Gobierno del Estado de Oaxaca, Secretaría de Cultura : Programa de Apoyo a las Culturas Municipales y Comunitarias : Consejo Nacional para la Cultura y las Artes, Culturas Populares, 2009.
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Citace podle MLA (9th ed.)
Blass Martínez, Rufino. La Fragancia De Las Flores. Primera edición. Fundación Alfredo Harp Helú Oaxaca, A.C. : Gobierno del Estado de Oaxaca, Secretaría de Cultura : Programa de Apoyo a las Culturas Municipales y Comunitarias : Consejo Nacional para la Cultura y las Artes, Culturas Populares, 2009.
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..