APA (7. basım) Alıntı
Salas Contreras, C., & López Ignacio, P. (2011). El vidrio en dos excavaciones arqueológicas en el centro de la ciudad de México: El ex convento de la Encarnación (SEP) y el antiguo estanco de tabaco (Biblioteca México) (Primera edición.). Instituto Nacional de Antropología e Historia.
Chicago Style (17. basım) Atıf
Salas Contreras, Carlos, ve Patricia López Ignacio. El Vidrio En Dos Excavaciones Arqueológicas En El Centro De La Ciudad De México: El Ex Convento De La Encarnación (SEP) Y El Antiguo Estanco De Tabaco (Biblioteca México). Primera edición. México, D.F.: Instituto Nacional de Antropología e Historia, 2011.
MLA (9th ed.) Atıf
Salas Contreras, Carlos, ve Patricia López Ignacio. El Vidrio En Dos Excavaciones Arqueológicas En El Centro De La Ciudad De México: El Ex Convento De La Encarnación (SEP) Y El Antiguo Estanco De Tabaco (Biblioteca México). Primera edición. Instituto Nacional de Antropología e Historia, 2011.
Uyarı: Bu alıntı herzaman %100 doğru olmayabilir..