APA (7th ed.) մեջբերում
Lestage, F., & Hennequin, J. (2011). Los mixtecos en Tijuana: Reterritorialización y construcción de una identidad colectiva (Primera edición.). El Colegio de la Frontera Norte : El Colegio de Michoacán : Universidad Autónoma Metropolitana, Unidad Iztapalapa : Centro de Estudios Mexicanos y Centroamericanos.
Չիկագոյի ոճի (17րդ խմբ.) մեջբերում
Lestage, Françoise, and Jean Hennequin. Los Mixtecos En Tijuana: Reterritorialización Y Construcción De Una Identidad Colectiva. Primera edición. Tijuana, México: El Colegio de la Frontera Norte : El Colegio de Michoacán : Universidad Autónoma Metropolitana, Unidad Iztapalapa : Centro de Estudios Mexicanos y Centroamericanos, 2011.
MLA (9րդ խմբ.) Մեջբերում
Lestage, Françoise, and Jean Hennequin. Los Mixtecos En Tijuana: Reterritorialización Y Construcción De Una Identidad Colectiva. Primera edición. El Colegio de la Frontera Norte : El Colegio de Michoacán : Universidad Autónoma Metropolitana, Unidad Iztapalapa : Centro de Estudios Mexicanos y Centroamericanos, 2011.
Զգուշացում. այս մեջբերումները միշտ չէ, որ կարող են 100% ճշգրիտ լինել.