Luna García, P. d. (1982). Reflexiones sobre las causas de la diversificación dialectal y comparación de dos variantes del totonaco que se dan en la costa y sierra de Papantla, Veracruz. Secretaría de Educación Pública, Dirección General de Educación Indígena.
Η αντιγραφή στο πρόχειρο ολοκληρώθηκε επιτυχώς
Η αντιγραφή στο πρόχειρο απέτυχε
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)
Luna García, Pablo de. Reflexiones Sobre Las Causas De La Diversificación Dialectal Y Comparación De Dos Variantes Del Totonaco Que Se Dan En La Costa Y Sierra De Papantla, Veracruz. México: Secretaría de Educación Pública, Dirección General de Educación Indígena, 1982.
Η αντιγραφή στο πρόχειρο ολοκληρώθηκε επιτυχώς
Η αντιγραφή στο πρόχειρο απέτυχε
Παραπομπή σε μορφή MLA (9th εκδ.)
Luna García, Pablo de. Reflexiones Sobre Las Causas De La Diversificación Dialectal Y Comparación De Dos Variantes Del Totonaco Que Se Dan En La Costa Y Sierra De Papantla, Veracruz. Secretaría de Educación Pública, Dirección General de Educación Indígena, 1982.
Η αντιγραφή στο πρόχειρο ολοκληρώθηκε επιτυχώς
Η αντιγραφή στο πρόχειρο απέτυχε
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.