Cytowanie według stylu APA (wyd. 7)
Gómez Robleda, J. (1965). Psicología del mexicano: Motivos de perturbación de la conducta psico-social del mexicano de la clase media (Segunda edición.). Universidad Nacional Autónoma de México, Dirección General de Publicaciones.
Cytowanie według stylu Chicago (wyd. 17)
Gómez Robleda, José. Psicología Del Mexicano: Motivos De Perturbación De La Conducta Psico-social Del Mexicano De La Clase Media. Segunda edición. México, D.F.: Universidad Nacional Autónoma de México, Dirección General de Publicaciones, 1965.
Cytowanie według stylu MLA (wyd. 9)
Gómez Robleda, José. Psicología Del Mexicano: Motivos De Perturbación De La Conducta Psico-social Del Mexicano De La Clase Media. Segunda edición. Universidad Nacional Autónoma de México, Dirección General de Publicaciones, 1965.
Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..