APA (7th ed.) մեջբերում
Cortés, A., & García, G. (1966). La Arquitectura en México: Iglesia de Santo Domingo en la ciudad de Oaxaca y capilla del Santo Cristo en Tlacolula, E. de Oaxaca (Reimpresión.). Talleres Gráficos del Museo Nacional de Arqueología, Historia y Etnografía.
Չիկագոյի ոճի (17րդ խմբ.) մեջբերում
Cortés, Antonio, and Genaro García. La Arquitectura En México: Iglesia De Santo Domingo En La Ciudad De Oaxaca Y Capilla Del Santo Cristo En Tlacolula, E. De Oaxaca. Reimpresión. México: Talleres Gráficos del Museo Nacional de Arqueología, Historia y Etnografía, 1966.
MLA (9րդ խմբ.) Մեջբերում
Cortés, Antonio, and Genaro García. La Arquitectura En México: Iglesia De Santo Domingo En La Ciudad De Oaxaca Y Capilla Del Santo Cristo En Tlacolula, E. De Oaxaca. Reimpresión. Talleres Gráficos del Museo Nacional de Arqueología, Historia y Etnografía, 1966.
Զգուշացում. այս մեջբերումները միշտ չէ, որ կարող են 100% ճշգրիտ լինել.